Blogg.se App får tummen ner!

Varför kan jag inte längre lägga in bilder via appen? riktigt tråkigt, därför har det inte blivit något bloggande. Har skrivit flera inlägg på telefonen tillsammans med bilder men det går inte att skicka. eftersom jag knappt har varit hemma denna veckan så har jag inte haft tid att sitta vid datorn.
Nu är det helg men jag har tagit jobb såklart... man måste ju ha lite extrapengar ju! Dessutom tycker jag det är kul att jobba på Bellis. Mina arbetskamrater är så jäkla bäst helt enkelt. Men inte kul att gå upp 05.30 hela helgen och sen nästa vecka haha. Men men.
Kan någon berätta för mig hur jag kan skicka bilder igen från ajfånen..har ju så mycket fina bilder och jag gjiter inte lägga in dem i datorn helt enkelt.
image description
Mina finaste två... jag bara smälter när jag ser dem leka tillsammans. Vilken tur dem har som har varandra!
Kan mitt hår växa ut någongång! det växer på bredden as usual men skynda skynda. Jag ångrar  att jag färgade mitt hår MEN det började bli extremt torrt och jävligt så det var nog bäst för håret att bli mörkt = inte någon utväxt som ska färgas var 6:e vecka = slitna toppar.
Jag ska strax börja laga mat och hälla upp ett glas rosévin till MOI. Det blev inget förra helgen eftersom jag blev så jäkla förkyld och dålig med feber och grejjer. Nu mår jag äntligen bättre!
Pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0