Ullared

Hörreni!
Imorrn åker jag med syrran till Ullared!
Sist jag var där var jag gravid i v 35 med Julia. Köpte dundermycket bebisgrejjer och detviktigaste hon har, hennes snuttis!.. och BäBä som Julia fick av sin mormor när hon föddes är också från Ullared. Så en snuttis och en BäBä måste inhandlas imorrn IFALL att vi någon gång skulle råka tappa eller bli av med något av det. Vi har redan blivit av med två snuttisar ..och jag menar det är inga små snuttisar hon har haha.
Lämnade barnen på förskolan kl 9.00 idag, gick jättebra. Vi pussades och kramades och Julia sprang till sin fröken och kramade om henne. Vi vinkade och så gick jag. Skyndade till bussen, hade en lektion i skolan. Och nu är det eget arbete, jag skulle behöva börja på min komplettering. Har en liten sak jag missade i tema 2 inlämningen. Sen skulle jag behöva börja på tema 4 som ska vara inlämnad på fredag. Tema 6 ska lämnas in på måndag. En uppgift på 3 datorskrivna sidor, kan ni tänka er hur stor den blir?! säkerligen tio sidor ...gäsp! och så har vi tema 7 och 8 som är en gruppinlämning som ska lämnas in på fredag. Nä men jag känner mig inte alls stressad, inte ens lite..EEEEh!!!
Nä, jag tar tjuren vid hornen och börjar lite smått innan det är dags att hämta hem kidsen. A är på personalmöte ikväll igen.. så kvällens middag blir nog makaroner och köttbullar haha.
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0