Trött

God morgon var jag på väg att skriva. Min hjärna är helt avstängd idag. Jag var helt lost imorse när klockan ringde. Alltså jobba 7 en söndagmorgon är inte alltid kul.
Men upp kom jag och iväg också. Huvudet värkte och halsen den rev och snoret både rann och täppte till...härligt va!
Från första stund längtade jag hem hahaha...15.30 tog jag bussen hem...skönt!
Middagen var nästan klar och jag körde dammsugaren i alla rum. Efter middagen badade barnen och fick pyjamas på. Julia har bitit sönder alla sina nappar (har kindtänder på gång) så jag fick springa iväg till affären och köpa ett 2-pack. Hon ville ha med katter och tur var väl det att det fanns!
Nu ligger båda barnen. Julia är påväg att somna och Jamie sover redan tror jag.
Skola imorrn för min del...ny kurs. Lindrande vård. Barnen ska till förskolan och A till jobb..as usual. Svenssonlivet hahah.
Sökte lite jobb igår, tar ju snart examen och jag har ju inte tänkt jobba extra inom hemtjänsten forever liksom.
Nä nu ska jag ta en pillah och käka lite kinapuffar! Härligt med söndag.
Oooh jag ska föressten framkalla lite foton också¨..VIKTIGT! älskar att sitta och bläddra i fotoalbum.
Lejter..
Puss på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0