Sorgset farväl

Imorrn går dem sista dagen på sin bästaste förskola! Jag gråter av bara tanken så blödig är jag... Imorrn kommer jag heller inte kunna hålla tillbaka tårarna.

Hur tackar man dessa människor som har tagit så väl hand om våra barn så länge. Lärt dem oändligt mycket och gett dem möjligheter att skapa, leka och visa känslor. Att vara en snäll kompis, att sjunga roliga sånger och klippa och klistra!

Barn är väldigt anpassninsbara men jag kan inte sluta fundera på att Jamie och Julia inte förstår att dem aldrig mer kommer gå där. Inte längre leka med dem kompisarna och inte längre den personalen. Julia avgudar Erika på förskolan, vi vill anställa henne privat haha. Dem kramas hela dagarna och det är sorgligt att dem te längre kommer göra det.

Julias andra fröken Eva-Lena sa hejdå idag och det var synd för hon får ingen blomma :(. Vi visste ju inte att hon var ledig imorrn!

Vi kommer självklart komma och hälsa på flera gånger!!

Jag har suttit och bundit små buketter och skrivit ett litet tackkort! Men det finns inget i världen som kan visa vår tacksamhet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0