Lek och fika med Mimmi och barnen

Efter att jag hämtat barnen på förskolan ( som förövrigt hade gått strålande utan mamma idag) åt vi lite mellis på våran gård. Sedan mötte vi upp Mimmi, Milton och Vincent i byn och gick till lekplatsen en stund. När vi frusit tillräckligt gick vi bort till Europa bageriet och fikade lite! En snabbis på lindex och sen åkte vännerna hem.

Jag och barnen gick hem och lagade fläskfilé! Nu sover Jamie men Julia sjunger fortfarande!!! För fulla muggar.

Mina ben är heeeelt shaky fortfarande efter gym passet i förmiddags haha.

Puss


Kommentarer
Postat av: Stina

Är det svårt att få plats på dagis i Linhamn? Min bästa vän bor där och har skrivit upp deras son i kö redan..

Vilket dagis går era på?

2011-11-18 @ 18:59:48
URL: http://stinolino.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0