Hemma, Sjuk

Vaknade inatt av en viss liten fröken som står och skriker... " Pappaaaaaaaaaaaaaaaaa, Pappaaaaaaaaaaaaaa..jag har bajsaaaaaat!...hallååå Pappaaaa"
Jag steg upp och tog henne för André sov så gott haha. Julia har aldrig bajsat på natten inte ens när hon var bebis. Så jag tänkte att blöjan bara fastnat i rumpan mellan skinkorna för då brukar hon också säga att hon har bajsat. Men visst hade hon det. Förvirrat letade jag fram en blöja och våtservetter och när blöjan var bytt la jag henne bredvid André och så gick jag och la mig i soffan. Jag hade svettat ner hela mitt täcke, kudde och lakanet där jag legat. La något över så Julia inte sklle rulla dit. Frös som en gnu hela natte i soffan trots täcke. När A väkte mig imorse var jag helt borta och han sa till mig att stanna hemma från skolan idag.
Jag hatar att sjuka mig ..men tur att jag gjorde det...för jag har legat deckad i soffan tills nu.
Kanske borde borsta håret?
Nu ska jag fortsätta kurera mig.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0