En onsdag

God kväll
Lugnet har lagt sig här hemma. Julia har somnat, dock i vår säng men ändå. Är man fuk så är man.
Jamie deckade i soffan när vi kom hem från stan och Li kom in för att bli slingad så han sitter här i soffan bredvid mig nu och det dröjer väl  nån timme innan han somnar.
Barnen blir hemma imorrn också eftersom dem inte har varit helt hundra idag, jobbigt att bli hemma från skolan dock.
Vi var i stan en stund i förmiddags med Jenni. Fick köpte födelsedagspresenter till Viggo och Love som fyller i slutet på november. Julia fick en mössa från Po.p och Jamie fick lite Playmobil gubbar...alla glada. Jag fick lite trosor och B-h:ar ;).
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
André är och kollar på hockey och såfort Jamie somnar ska jag käka rostat bröd, gravad lax och skärgårdssill =)...galet gott...skulle behövt koka ägg också....ja det får jag göra!
image description
(charmig bild på mig, man kan tro att jag inte har ben utan bara fötter hahah.)
Ha en fin kväll..
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0