Thomas Sabo

Armbandet jag fick igår var från Thomas Sabo, tycker det är så himla fint. Finns hundratals olika berlocker att köpa till, själv fick jag en nallebjörn som symboliserar Barnen! Så fint.
Har hittat en berlock som föreställer en barnvagn som egentligen är ett måste som ni förstår hahah.
Fick bli en webcam bild, orkade inte dra fram kameran.
Shit vad varmt det har varit idag, skönt att sommarn är tillbaka en sväng!
Var med A på vårdcentralen för hans öra, han trodde han tappat in bomullstudssen från en tops i fredags. Jag tänkte jag skulle rådfråga om min svanskota samtidgt, som för övrigt växer. Distriksköterskan tyckte att han hade hål på trumhinnan, eller nä SJÄLVKLART hade han ett hål på trumhinnan, vad hon kunde se så A fick en tid till en läkare senare på dagen. betalade 120 spänn men läkaren hittade inget hål och heller ingen tops hahah.
Jag fick en tid till en sjukgymnast på onsdag men den tänker jag avboka, jag vill till en riktig läkare först och främst...detta var så samma distriksköterska som var säker på A´s hål i trumhinnan hahah.
Julia trillade från stolen på förskolan idag och fick stoooor bula i pannan. Inget ovanligt alltså!
När vi hämtat kidsen åkte vi till båthamnen och köpte glass och åt den i solen. Sen gick vi ut på bryggan och tittade på alla båtar, spännande tyckte barnen. Julia var oberäknelig och jag hade hjärtat i halsgropen hela tiden när vi gick på bryggan. Hon vägrade att bli buren såklart och var på väg ut i vattnet ett par gånger haha.
När vi tröttnat på båtarna åkte vi till Kalkbrottet och tittade och gick balansgång och mös.
Nu har barnen precis somnat och jag och A har slängt oss i soffan.
Imorrn ska jag på Läkemedelsutbildning på Jobb. Ska tydligen bli 27 grader och det är ju KLART att jag ska vara upptagen och sitta inne hela dagen.
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

men GUD vilken gullig bild på barnen.. underbar <3

jättefint armband åxå =)

2011-05-30 @ 21:46:06
Postat av: Emmeli

men GUD vilken gullig bild på barnen.. underbar <3

jättefint armband åxå =)

2011-05-30 @ 21:46:20
URL: http://mellisezar.blogg.se/
Postat av: annelie

Jag tänkte också skriva GUD vilken gullig bild på barnen =) haha men verkligen jääättefin!!!

2011-05-30 @ 22:17:51
URL: http://liveandlooove.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0