TGIF

Godmorgon!
Barnen är på förskolan och A är på jobb, jag ska vara i skolan 10.00, ska strax ta en snabbdusch och sen packa väskan för övernattning hos syrran. Jag och Julia tänkte sova över hos syster idag, A och Jamie får besök här hemma.
Jag blev klar med mina inlämningar igårkväll, sååååå skönt!!! ni anar inte känslan. När jag skrev den första råkade jag radera ett stort stycke med text och började gråta hahaha...snacka om stressad till max.
Ja nä, här kan vi inte ligga. dags för ducshen, till skolan för grupparbete, matlagning på näringsläran, A hämtar mig, vi hämtar kidsen, jag och Julia åker till Syster.
Puss

Kommentarer
Postat av: Malin

Så härligt med en tjej kväll. Håret ser bra ut efter eran slingning. ;) Börjar få lite dåligt samvete att vi inte träffats på ett tag. Vad sägs om grillning någon dag snart?? Kan ni på söndag alt onsdag?? Puss puss

2011-05-06 @ 20:57:37
URL: http://malinshi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0