Stud

Tro det eller ej men jag gjorde klart frågorna som skulle varit klart i fredags, och har skickat in. Skönt! skulle behöva boken, jag pluddrade ihop allt från mina egna kunskaper, får de om det blir rätt =).
Har en fedeeeeinlämning till nästa vecka, skulle kunnat börja på den men har ingen bok. Måste fixelixa ;)
Ikväll ska vi äta tacos och dricka bubbel för att såklart fira M&M, dem förlovade sig nämligen i Paris i helgen(?). Dröjer inte länge innan det ploppar kids där inte (gissar jag), stort slott och giftemål! mycket glad för er skull, kom ihåg att jag alltid har första tjing på gos med era framtida barn, men det vet ni såklart ;) ja och att ni aldrig blir av med mig hahah.
Måste visa Jamie´s nya badshorts som han förövrigt ÄLSKAR. Jag tycker dem är ascoola, passar inte till någonting haha. Så crazy alltså haha.
Puss

Kommentarer
Postat av: Jenni

Fast till badshorts brukar man ju inte ha mer, så det gör ju ingenting;-)

2011-05-25 @ 17:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0