Stora blir bara större och större

Vi har under ett par dagar undrat varför det är kiss på toaringen varenda gång Jamie varit och kissat, eftersom han annars inte lämnar kisspår efter sig. Imorse väckte A mig och berätta att han kommit på varför..
Jamie har nämligen börjat stå upp och kissa men fäller inte upp toaringen, A berättade för honom hur han ska göra och när han kom hem efter förskolan och skulle kissa så kollade jag in. Mycket duktigt fäller han upp locket, ringen och siktar...tar en bit papper och torkar snoppen..EFTER att han skakat hhaha...
Han såg mig och sa..jag är lika stor som Pappa!
Julia börjar intressera sig för toaletten mer och mer. Hon brukar säga till att hon vill sitta men än så länge har där inte kommit något. Vi planerar att potträna henne nästa sommar men vem vet..om hon visar stort intresse i sommar så kanske det blir redan då. Ingen brådska iallafall.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0