Snart i barnens garderob

Snällaste Lofsan är i New York och shoppar hejvilt som vanligt, denna gången frågade jag supersnällt om hon ville köpa med sig nåt fint hem till mina små.
Det har hon gjort och hon har verkligen köpt något som jag själv lätt hade valt om jag var där!
Skulle lägga in bilderna från Facebook här men det gick inte och jag har inet riktigt tid att sitta och pula med det just nu..ni får helt enkelt vänta ;)
Kan berätta att det är rosa och det är Ralph Lauren. Julia hade så många fina Ralph Lauren klänningar när hon var liten så det ska bli kul att igen få sätta på henne en fin liten en ;)
Jamie´s är rosa den med (ingen klänning hahah) och mycket mycket stilig kommer han bli.
Ja okej, han ska få en skjorta...
Ja just det..matchy matchy.. !
Gotta go!
Puss

Kommentarer
Postat av: Jenni

Ja vilken snäll Moster som försåg Julia med Ralph Laurenklänningar. Det märket klår nog det mesta kvalitetsmässigt sett, ja även utseendemässigt, jag såg skjortan och klänningen, bir så snyggt;-)

Puss!

2011-05-09 @ 09:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0