Smart Groda

Vi har inte haft badkar innan, så när vi flyttade hit blev barnen skitglada över att få bada med lite space. Med badkar följer badleksaker och inte lite heller. Var vi sen skulle förvara badleksakerna visste vi inte så dem låg kvar i badkaret och flöt runt även när man skulle duscha..tills vi hittade The Frog!!
Vet att såna här har funnits ett tag både på IKea och i barnaffärer i både grodor och pelikaner. Men denna grodan hittade vi på Biltema, av alla ställen hahaha.
Den funkar superbra och billigare är den än di andra på marknaden tror jag.
Den sitter fast med sugproppar och vi har haft den ett tag nu och har inte lossnat en enda gång.
Ett litet tips så här på söndagkvällen.
1-0 till Sverige än så länge.
Kanske blir det VM-guld. Hade varit kul!
Puss

Kommentarer
Postat av: Miriam

Haha! Bra tips! Jag har exakt samma "dilemma". Fast nu kom jag så långt att leksakerna lyftes ut ur badkaret men hamnade desvärre på golvet brevid och har nu legat där sedan förra badet...suck på mig och min ogillan till städ!

2011-05-16 @ 19:12:21
URL: http://bambissyrra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0