Sååååå förkyld

Halsen river, snoret det rinner och huvudet känns tyngre än tyngst. Välkommen förkylning!
A gick upp tidigt imorse och blev hämtad 07.00, dags för golftävling tillsammans med Majkel. Herrarna kvalifiserade sig till nästa tävlingsomgång den 5:e juni. Congrats!
Jag var totaldeckade när A gick imorse, tog mig upp, gav barnen frukost, hängde lite och när kl blev 8.30 var jag så död att jag la Julia som somnade DIRRE ( har feber visar det sig, tyckte hon varit varm idag och tog tempen nu på kvällen..38.9) Jag bäddade ner mig i soffan och lurade upp Jamie, lovade en napp och bolibompa. Han kröp upp till mig och vi somnade båda två. 1½ timme senare vaknar Jamie och ligger kvar i soffan och ser på tv...jag somnar om och vaknar 1½ timme senare av att jamie fortfarande ligger kvar och glor tv och Julia sover. Det har alltså gott 3 timmar..30 minuter senare vaknar Julia och jag gör lunch. Efter lunchen kläs barnen på och vi går ut på innergården och gräver i sandlådan tills A äääääntligen kommer hem och avlöser mig.
Jag stupar i säng igen och vi får besök som jag missade...Tack för dem fina presenterna fam, Cederberg!
Barnens föräldrar kom också hit och lekte med barnen 1 timme på lekplatsen och käkade glass.
Jag ska gå och bädda ner mig om en liten stund igen...
Hoppas ni haft en fin helg.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0