Mitt nya

Mitt snygga armban från H&M. 49.90:-
Love it.
Vet ni vad jag har glömt, en inlämning som skulle ha lämnats in i fredags. Fick snällt lämna in det ikväll, ska bara göra det också ;). Min hjärna är någon helt annanstans än i skolan. Skönt med sommarlov (även om jag kommer jobba hela sommarn). Till hösten läser jag förhoppningsvis sjukvård och går på en 6 veckorspraktik på sjukhuset i september.
Sen läser jag en inriktnings kurs som troligen blir Lindrande vård. 18 november tar jag examen. KUL!!! hoppas kunna fortsätta studera vidare om några år till SSK och sedan vidare till Barnmorska. Lär bli en gammal BM men det kan kvitta, det är det jag vill bli och det SKA jag bli! =)
Eller?
Har varit i skolan hela förmiddagen och kolla på film, en jättebra film med Sven Wolter i huvudrollen. Han drabbas av Alzheimers. Vi läser Geriatrik just nu och är inne mycket på demenssjukdomar just nu, väldigt gripande och intressant. Har fått en helt ny insikt på den hemska sjukdomen!
På fredag blir det drink och vinpimplande med b la Natta, det behövs haha.
Puss!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0