En klart, en kvar

Precis färdig med min första inlämning..blev bara 8 sidor och då sket jag ändå i två frågor....
Har en inlämningsuppgift kvar, men det borde inte ta så långt tid så jag har en liten paus nu. Är riktigt slut i huvudet.
Imorrn avslutas Kursen Näringslära och Omvårdnad. Men har grejjer som ska in på måndag också.
Valde min valbara inriktning och kurs idag, valde sjukvård med Lindrande vård som en valbar kurs.
Hoppas nu man får det.
Är duktigt skoltrött, jag gissar på att sista kursen innan sommaren kommer få lida lite, Geriartrik..riktigt kul kurs..not. Med världen mest tråkigaste lärare.
Imorrn ska vi laga mat på näringslära, min grupp ska laga ugnsbakad lax med fetaost kräm och bulgur till det. Gottit.
Nä dags att plugga vidare...
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0