Svar på Fråga

Jenny Rehov  (idetgulahuset.blogspot.com) om Jamie:
Köpte likadana till Theo. Visst var det ett kap!
Har dock inte prövat dom på.
Vilken storlek köpte du? Tycker de sitter fint på Jamie.
Eftersom de är insnörjda nertill är det snyggt med lite pös. Hmmm undrar om jag köpte för små? Måste pröva.



Svar: Jag köpte storlek 98 till Jamie. Dem är rätt breda i midjan så jag fick ta in dem rätt så mycket. Annars sitter dem jättebra i benen tack vare resåren där nere.

Jamie tycker dem är "ursköna" som han säger haha.



Kommentarer
Postat av: Jenny Rehov

Tack snälla för svaret.

Jag köpte också storlek 98. Borde alltså bli bra. Har ännu inte prövat dom. Får liksom inte tummarna loss.



Vad produktiv du är med skolan. Verkar som om ni har vääääldigt många inlämningsuppgifter.

Hur lång är utbildningen?



Hoppas ni får en trevlig kväll.

/Jenny

2011-03-15 @ 18:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0