Liten stund över

Jag vet att det är riktigt trist att läsa min blogg just nu men det är mycket i skolan när jag har två stora kurser samtidigt...det kommer lugna ner sig markant om ca 2 veckor. Jag försöker i allafall =)

Har suttit med Janina och Natta hela dagen och pluggat. Vi käkade även lunch på TUSEN & 2. Svingott. Satte oss sen på Wayne´s och tog en cola Zero..eller jag iallafall.

Nu sitter jag med Social Omsorgsarbetet som ska skrivas på datorn och skickas in. Måste lägga till lite smått också.

A får hämta Kidsen idag också och jag har så dåligt samvete över deras långa dagar vissa dagar på förskolan. Men ibland får det vara sp helt enkelt. Jag försöker kompensera upp det genom att hämta dem innan Mellis dem dagar jag kan. Och så är dem lediga när jag är ledig.. men det är jag inte på länge då skolarbetena måste göras på hemstudierna och då måste jag ta tillvara på den tiden utan barnen.

Usch ångest somsagt!

Men det kommer bli bra i slutändan och det är så man får tänka.


Idag börjar Desperate Houswifes..tjohejj!!!
Imorrn ska jag klippa mig, FAJNALLIIIIIII...
Idag är det Mimmi´s BF och nu är det nära... vi hejjar på dig! snart är Vincent här.

Annars inget ball... längtar till Söndag nä vi drar iväg till YSB och slappar över natten, simmar i bassängen, käkar gott och dricker gott och myser...

 vi 3 och Maja (som aldrig lyckas komma med på våra gruppbilder) kommer ha så jäkla kul i helgen. Viiiisst ;)!

Puss

Kommentarer
Postat av: The Godfather of Jamie

Listan e ju redan skriven så det måste ju bara bli succé... ;)

2011-03-16 @ 09:06:10
Postat av: Maja

Nä men ni puttar ju alltid bort mig så det är ju inte så kul att försöka längre liksom...

2011-03-16 @ 10:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0