Katastrofmedicin

Det har vi gjort idag i skolan. Sjukt kul...vi hade massa praktisk övning också. =)
Så vid en flygolycka vet jag vad jag ska göra nu.. ;)

Annars?..Barnen hade ju en härlig natt inatt..INTE!. A sov i soffan och kunde inte göra nåt, jag sprang och hämtade och tröstade barn. Trött och sliten var jag imorse när klockan ringde. Lämnade dock barnen lite senare  eftersom jag började senare idag. Tar en timme att lämna kidsen och då åker jag två oliak bussar. Sen ska jag ta två bussar till skolan från förskolan. Det tar ca 30 minuter. Sen 30 minuter till förskolan för att hämta barnen och 1 timmes bussfärd från förskolan och hem.
Summasumarum, har jag åkt mycket buss idag haha.

Var på IKEA igår och köpte nya gardiner till vardagsrummet. blev såååååå mycket bättre än innan.


Fick bli en webcambild haha. Batteriet till kameran är död. Men dem är iallafall vita och det gör rummet betydligt mysigare än dem där lila panelgardinerna.



Som ni ser är A lite piggare idag, han orkar iallafall spela X-Box! haha.
Han ska få ta igen ett ex antal bajsblöjor och liknande när han är kapabel till det ;)

Nu är det halv 8 hos mig, ikväll är det Greys anatomi. Sen ska jag plugga litta. Känns som om att det är det enda jag gör.

Barnen sover iallafall..Jamier somnar fortfarande helt själv i sin säng efter välling och det är sååååå skönt.
Dags att duka fram lite jordgubbar och pepsi max.

Puss på er

Kommentarer
Postat av: monika med hundarna

Vilka små söta kids du har! Lilltjejen liknar nästan en docka. Ja, visst blir det fräschare med vita gardiner så här till våren???!!! Nu fattas bara en bukett tulpaner, och det får gubben din köpa när han blir kry igen.

Ha det gott

Monika med hundarna

2011-03-30 @ 22:00:46
URL: http://www.orionstjarnan.se
Postat av: Malin

Härligt att han mår lite bättre. Hoppas på att se er alla på lördag. :) Kan tänka mig att det blev snyggt med gardinerna. Kramar

2011-03-31 @ 00:33:34
URL: http://malinshi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0