Godmorgon Fredag

Här hemma är det sjukt.
Julia har bökat hela natten så vi har sovit i soffan, hon och jag. Feber även idag. Just nu ligger hon och sover med en alvedon i kroppen. Har Jamie hemma också eftersom A inte hade möjlgihet att lämna honom idag.

Idag blir alltså en mysfredag. Jag ska plugga lite tänkte jag. Det är så jäkla mycket inlämningar och redovisningar och skrivning på gång nu så det gäller att hålla igång och inte sacka efter.

Hatar att missa lektioner i skolan. Har missat en innan när jag själv var jättesjuk och jag och A var rörande överens om att han verkligen behövde gå till jobb idag, vilket betyder att jag blev hemma. Inte mig emot.. extra tid med kidsen är bara bra!
Men jag och A delar på vabbdagarna..såklart.

Nä, dags att utfodra Jamie.

Ha en fin dag.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0