God Natt!



Satt och kollade igenom Mappar jag inte kollat i på länge och fann denna tillsammans med ett gäng andra liknande. Jamie är lite mer än 2 månader på denna bilden!

Vi tyckte den var så fin så jag och Jamie lät gravera in bilden på en silversnusdosa till A på fars dag för 2 år sen.

Om lite mer än en månad blir Jamie 3 år...
Nostalgisk som jag är har jag glott igenom alla hans bebisbilder och tänkt tillbaka. Jag har minns min första tid som mamma... vilken bergochdalbana...lätt det bästa jag har gjort dock, alltså att bli just mamma.

Extra blödig blir jag när jag tittar på honom idag och ser en hängig men tapper stor, liten kille som har feber, snorar och hostar.

(Varför jag är trippelt blödig just nu är pg a "en unge i minuten" såklart som gick på tv 4 kl 21.00 idag...jag lär sitta klistrad nästa och nästa ..och nästa...ja ni förstår, vecka igen.)

Bebiskär som man är...sitter man just nu och blir bebissugen, lär ha gått över till imorrnbitti ;)!

Godnatt!

Puss


Kommentarer
Postat av: The Godfather of Jamie

Om Jamie e lite nervös idag beror det på att Brynäs ska inleda sin resa mot SM-guldet idag!!! :)

Idag måste vi heja lite extra lill-killen bara så du vet! På med tröjan o fram med ditt Heja Brynäs kort så kör vi mot Ditt första GULD!!!



Ses snart!!

2011-03-08 @ 13:24:22
Postat av: Emmeli

men åh så söt bild på er!

2011-03-08 @ 19:54:16
URL: http://mellisezar.blogg.se/
Postat av: Malin

Skit fin bild. Ni är jätte fina båda två. Jag är likadan, man blir så blödig när man kollar igenom bilderna och videosnuttarna när dom var små. Kram

2011-03-08 @ 22:08:02
URL: http://malinshi.blogg.se/
Postat av: Malin

Skit fin bild. Ni är jätte fina båda två. Jag är likadan, man blir så blödig när man kollar igenom bilderna och videosnuttarna när dom var små. Kram

2011-03-08 @ 22:09:24
URL: http://malinshi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0