Vilken sommarvärme!

Idag har jag och kidsen hängt hos Mamma heeeela dagen. A har varit och spelat golftävling.
Vi har varit ute på gården hela dagen och lekt, käkat, busat, sovit och badat. Jag älskar att se barnen kunna springa fritt och leka tills dem stupar, vilken frihet att få springa i lätta kläder och leka obehindrat i sandlådan, vara totaltnergusad från topp till tå - to m sand i blöjan! Kunna slita av sig kläderna och hoppa i plurret. Kunna käka frukost, lunch och mellis ute i solen.
Det känns bra i mammahjärtat att kunna ge mina barn den möjligheten!
Vi har tagit barnen lediga från förskolan imorrn, skönt att slippa ta sig ut till Västra Hamnen på ett litet tag = långledigt! Dem håller på att bygga om fasaden på huset vi bodde i där borta, skönt att vi hann flytta innan det hände. Dem har liksom täckt över fönster och grejjer...
Jag och A snackade om det igår att vi har bott runt byggarbetsplatser sen vi träffades. Först var det Värnhem där dem byggde Entré! vilket hemskt oväsen!!! Sen flyttade vi till Turning Torso, men då byggde det hus så det stod härliga till precis överallt och det hördes, jag kan fortfarande höra SlagBorren som slår ner alla betongpålar i marken. Vi flyttade till ett nybyggt hus i Västra Hamnen men slapp inte undan nåt bygge för det, för det skulle byggas fler hus och  skola precis utanför fönstret hahah.
ÄNTLIGEN bor vi långt ifrån byggmaskiner! än så länge iallafall. Medicin för själen, tystnad =)
Nu ska jag lägga mig!
sov gott vänner, imorrn blir det en varm dag. Älskar´t!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0