Vilar

Jag fick väcka Julia kl 10.00, klädde på henne snabbt och så gick vi iväg och köpte lite frukost till henne. Jamie hade tidigare käkat en omelett. Vi tog bussen till city och fick med oss två viktiga ting hem.
denna till Jamie, hans brun/beiga/rutiga skaljacka som han fick i våras var bara en 92:a så den såldes och denna flyttade in i strl 98 istället.
Julia fick en ny Windfleece i bubbelgumsrosa. Lite tjockare än den hon har nu. Hennes gamla windfleece vara bara i strl 74 och började spänna runt magen nu hahah. Blidde en i strl 86.
Ja det var på REA...åfcårse!
--------------------------------------------------------------------------------
Vi har käkat lunch för en stund sen ute på gården och Julia la värsta laddningen i blöjan...värsta på länge..kan berätta att hon käkade majs i mängder igår!! Bytte blöja och la henne i spjälsängen, hon somnade direkt. Jamie la sig i soffan och somnade han också!!
Skönt att sitta inne lite. Vi får gå ut igen sen när kidsen vaknat!
Föressten skulle jag jättegärna vilja ha en ny vagn!!! inte för att jag ska byta, Julia får ha Brio spin:en kvar, jag gillar den. Men får jag ett barn till så blir det en bugaboo Cameleon - grå bas med offwhite topset. Eller offwhite bas (kanske sand) och marinblått topset. När den kiden vuxit "ur" buggan så blir det en bugaboo Bee. Färger? hmm... vet inte. Mest så ni vet hahah.
ett glas Pepsi Max på detta...Jepp.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0