Mätt i magen

Oj oj oj vad jag har käkat idag.
För det första, vilket väder!
Jag och Kidsen tog bussen ner till stan imorse för att möta Jenni och Love. Vi strosade lite istan men jag köpte INGET..sjukt va?!? Käkade lunch på mcdonalds sen åkte vi allihop hem till mor och far där vi fikade och åt köttfärspaj. kidsen lekte och Julia var riktigt hårdhänt med Love...usch hon har blivit en liten devul den alltså.
A hämtade oss när han slutade jubb sen åkte vi direkt hem och förberedde mat för grillning. Blev spearribs och kotletter m lite pommes. Jag drack en smirnoff Ice...mums. Sen kom grannarna hem efter en dag på Tosselilla , dem grillade och jag smakade en god kräftröra som Li gjort. Kom precis in efter ett par timmar med tjittchating med the neighbours. Li och Mark bor mittemot oss i trappan och har tre kids...Mark är irländare och snackar typ bara engelska. Riktigt trevliga grannar anyway!
Imorrn blir det bada av med kidsen någonstans. Maja är du ledig imorrn?
Puss

Kommentarer
Postat av: Milla

Måste bara fråga! Bor ni i en marklägenhet med uteplats i Limhamn? Letar efter det i malmö!

2011-06-28 @ 23:14:47
Postat av: Nea- 2barnsmamma till en 08:a & 09:a

Svar: Nej vi bor inte i en marklägenhet tyvärr! vi skulle vilja det dock men vi bor på första våningen med en ner till innergården, Väldigt smidigt! men marklägenhet hade såklart varit ännu smidigare =)

2011-06-29 @ 07:42:33
URL: http://jamieochjulia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Har du tappat spraket lite? Du får inte umgås för mycket med irländaren Linnéa! ;)

Puss på er!!!

2011-06-29 @ 18:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0