Inatt ska jag sova GOTT

Hej hej!
Åååh vad jag har haft lite ångest iom jag inte har kunnat blogga,,eller hunnit rättaresagt. Jag har jobbat kväll hela midsommarhelgen och på dagarna innan jag har åkt till jobb har jag passat på att umgås med min man och kids.
Är nästan nyss hemkommen från en väldigt lugn kväll på jobb, det behövdes verkligen efter ett par stressiga kvällar med mycket larm och grejjer.
MEN, denna veckan har jag semester med mina små underbaringar till barn. Därefter är det bara jobb som gäller fram till sista augusti. 6 dagars jobb och en ledig dag sen 5 dagars jobb och en dag ledig och så håller det pooo.
Jag har försökt blogga från AJFÅNEN men jag kan bara skriva rubrik och ingen text.hur gör jag? och hur laddar jag upp bilder?
Jag ska uppdatera er imorrn med lite bilder på helgens bravader!
Sov gott min vänner.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0