Hejhej

Grymt att ni svarade, kändes riktigt roligt att läsa! tack!!
Känns lite roligare att skriva här när jag vet att det faktiskt fanns folk som läste hahah.
Sitter i da sofa och har vinkat av kids och man. Jag slängde mig i duchen och ska strax göra mig klar att gå. Börjar 9.30 idag, REDOVISNING. Förberedd? njaaaaaa.... tar det som det kommer känner jag. blir bättre så.
Geriatrik är såååååå kul...not. Men det är lätt. Det är sånt man redan vet typ.
Vet ni vad jag ser i detta nu? Att jag fortfarande har pigmentranden på halva magen sen Jamie. den är såklart inte liak tydlig som när jag var gravid men nog finns den där! dessutom fick jag pigmentförändningar på baksida vader när jag väntade Jamie. SÅ när jag blir brun där så får jag två lite mörkare ränder längs med vaderna. Inte speciellt supersnyggt.
Min kropp är ändå störd, för jag får nya födelsemärken varje dag nästan. Ska det vara så? Jag är ju prickig som en korv vanligtvis men det blir värre var sommar.
Det är kanske normalt ?
Jäjä...
Gotta go. Hörs lejter!
Puss

Kommentarer
Postat av: Malin

Sluta blogga får du inte göra. :) Då har jag ju inget kul att läsa. Är du ledig någon dag i veckan??? Kram

2011-06-08 @ 13:52:27
URL: http://malinshi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0