Gick tentan verkligen bra?

Kommer ni ihåg att jag skulle ha lämnat in en skriftlig uppgift förra veckan, jag gjorde den igår och skickade in den lagom tills klockan blev 23.00. Vilken lättnad det var!!
Tror nog den blev riktigt bra också, eller nja...bra iallafall!
Sen var det Tentan också ju, jag har varken haft boken eller tid att plugga till tentan,..inte lust heller för den delen. Abnormt skoltrött. När jag skickat in uppgiften igår, läste jag en sida anteckningar sen sket jag i det. Någonstans i bakhuvudet kändes det som att jag kunde det och att jag bara skulle förstöra det om jag råpluggade... av gammal vana la jag ifrån mig allt och tittade på film.
Imorse gick jag igenom mina anteckningar när jag satt på bussen till skolan, när jag väl fick provet framför mig,...kändes det chill. Jag svarade på alla frågorna, missade lite symtom som jag kommit på i efterhand men det gick nog bra. Najjs att det är slut!
Imorrn har jag en redovisning och på torsdag är det avslutning. Nästa vecka börjar jag jobba. Skrämmande och spännande!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0