Färger och ännu fler färger

Jamie är inne i en period där han snacka färger. Han påpekar alltid vilken färg saken han ska hämta, lämna, prata om, äta.... jadajada är.
En mening imorse lät så här:" Mamma, jag vill inte ha den här görna tröjan, jag vill ha en lika blå som Pappas. Jag vill ha den blåa. Och så vill jag ha dem vita Nikeskorna (ja han sa nike). Julia ska inte ha sin rosa jacka, hon får ha den gröna. "


Sjukt duktig på färgerna nu, han har haft lite svårt med färger innan men nu sitter det verkligen. Och att räkna är kul. Ändå upp till 20 räknar han. Men han har fortfarande alltid 3 saker oavsett antal. Hahah.
Nappfriheten går fortfarande så jäkla bra!!! det var lättare än vi trodde. Han som varit en sådan nappälskar, beroende rättare sagt.
Börjar bli rädd för den dagen han kommer hem med matteläxor...då får nu The Godfather rycka in gissar jag! Eller nä jag HOPPAS det.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0