Är det dags?

...är det dags att sluta blogga?
Jag vet inte riktigt varför jag gör det längre, barnen är på förskolan och jag jobbar om dagarna så det blir liksom inte mycket vettigt. Roligare var det när jag var gravid och mammaledig.

Eller är jag bara inspirationslös i detta nu. Kanske borde jag fundera ett tag till.

Tycker gott det kan hända något superkul i mitt liv, eller vad säger ni?
Här hemma lever vi typ svenssonlivet till fullo..eller njaa...inte riktigt.
Imorrn ska jag på sista delen av läkemedelsutbildningen, kommer genomgå ett kunskapstest, måste alltså plugga på det enorma häftet jag fick med mig hem förra veckan. Därefter blir det delegering så jag kan få dela ut mediciner när jag jobbar...det underlättar  ;).
.....
Vem är det egentligen som läser denna urdryga bloggen?! varför läser ni den?
P.s Ikväll är det säsongsavslutning på DHW och dubbelavsnitt på Cougar Town. Ja just det, jag skulle plugga också ;)..
Puss

Kommentarer
Postat av: Sandra med Elias och Oliver

Jag läser för att vi ses alldeles för sällan ;o) Jag vill INTE du ska sluta blogga. Puss!

2011-06-07 @ 18:43:19
Postat av: Malin

Hejsan! Jag halka in på din blogg för några månader sen på ett bananskal, och sen dess har jag inte kunnat sluta läsa :) Tycker din blogg är helt underbar och hoppas att man får fortsätta att följa dig och din familj! Sluta inte blogga med andra ord ;) Kram Malin

2011-06-07 @ 18:59:03
Postat av: milla

Nej du får inte sluta! Har följt din blogg sen du var gravid med Jamie eftersom jag själv var gravid med min minsting då. Läser varje dag då det påminner väldigt mycket om mitt liv. Var själv en ung mamma när jag fick min första. Så sluta inte att skriva!!!! Kram

2011-06-07 @ 19:32:49
Postat av: Sophie

Jag läser för att jag tycker om dig och din lilla familj :)

2011-06-07 @ 20:22:44
Postat av: Filippa - mamma till Liam

Jag är en ganska ny läsare som hittade hit när jag googlade något om vagnar ;)

Gillar att läsa om er vardag!

2011-06-07 @ 21:47:24
URL: http://liamochvi.blogspot.com
Postat av: Annelie

Jag läser för att du verkar väldigt rolig, för att dina ungar är sjukt söta och för att det är kul att följa er vardag. =) Svenssonliv är ju gött!

2011-06-07 @ 23:07:32
URL: http://liveandlooove.wordpress.com
Postat av: Maja

Jag läser också om du inte visste det :) Så är man uppdaterad när vi ses haha :)

2011-06-08 @ 09:05:15
Postat av: Chrillooodillooo

Du får INTE sluta blogga, görligörl! Bra läsning till morgonkaffet, höhö.

2011-06-08 @ 10:09:58
Postat av: Malin

Nej ! sluta inte blogga,vad ska då vara mitt datanöje ? Jag läser din blogg varje dag !

KRAM PÅ ER!

PS: Hälsa min älskade kusin (A)

2011-06-08 @ 14:53:50
Postat av: Malin

Jag vet faktiskt inte hur jag kom in på din blogg (för längesen) Den ligger i favoriter och jag läser den tillsammans med mina andra favvis bloggar:) Tycker att du 'r häftig och det blir kul och läsa oavsett vad du skriver om! :) // Malin

2011-06-08 @ 17:54:27
URL: http://malinbjursell.blogg.se/
Postat av: Anna

Jo men fortsätt blogga!

2011-06-08 @ 20:24:39
URL: http://familjenc.blogg.se/
Postat av: Anna

Tycker absolut du ska fortsätta blogga...det är underhållande =)

2011-06-08 @ 20:35:46
Postat av: Anna

Tycker absolut du ska fortsätta blogga...det är underhållande =)

2011-06-08 @ 20:37:17
Postat av: Stina

Jag läser ju meeed!! :)

2011-06-08 @ 21:14:12
URL: http://stinolino.wordpress.com
Postat av: Jenny

Jag läser också. Tycker att du utrycker dig helt underbart och det är lika roligt varje gång du skrivit ett nytt inlägg. Eftersom vi har pojkar i samma ålder får jag också många tips på kläder. Dessutom är era barn huuuuur söta som helst.



Har ju bara träffat dig en gång live när Jamie och Theo var små (vet inte om du kommer ihåg det. Jag tjatade visserligen varje sekund hela träffen så kanske). Eftersom jag läser bloggen OCH känner både Mimmi och Sandra känns det som om jag känner dig bättre än vad jag gör.



Fortsätt blogga.

Kram/Jenny Rehov

2011-06-08 @ 21:37:15
URL: http://idetgulahuset.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0