Vilken dag!!

Shiiiiiiit vad jag har velat hoppa från balkongen idag. Barnen har varit helt uppåt väggarna och bråkat, tjaffsat, tjatat, röjt, skrikit....jo name it.
Enda gångerna barnen har varit lugna är vid matbordet. Som tur är.
När klockan var 15.30 ringde jag till A och var på gränsen till ett nervsammanbrott..han lugnade ner mig och jag tog barnen och vi satte oss i soffan och kröp ihop nära, barnkanalen sattes på och vips så deckade alla 3! hahaha
A väckte mig när han kom hem från jobb och jag var helt chockad över att alla hade somnat på varandra, det måste ha tagit en sekund!
Min färgning av utväxten gick sådär haha, men bättre än innan iallafall. Och näää det är inte så ljust/vitt i verkligheten.
-----------------------------------------------------------------------------------
Imorrn är det back to work, jobbar 7- 15.30. Jag är ledig 4 dagar denna månaden, det NI!! 3 fredagar och en lördag. Inte mänskligt.
Nu blir det film här hemma och lite godis från Hemmakväll, vi firar min sista "semester"dag denna sommarn.
Jamie hade städat så fint på sitt rum, han sa - Mammaaaaa, du måste fota nu när jag har städat på mitt rum. Hans önskan är min lag!
Lejter alligator!
Puss

Kommentarer
Postat av: Mad

Duktig kille!!!!

2011-07-04 @ 20:20:49
URL: http://mamamad.se
Postat av: Stina

Drömde om er i natt! :) vi åkte bil tillsammans, eller rättare sagt ni skjutsade mig hem! Haha!

2011-07-05 @ 08:45:29
URL: http://stinolino.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0