The color

Härlig rosa.
Jag älskar jackan, den gåra färgen är snajjs, dessutom kan han ha en riktigt färglad mössa till, tänker mig något i turkost!
Idag mår jag rätt så skitkasst. Jag börjar bli sjuk!!!!
Halsen gör ont och huvudvärk som heter duga. Är inne på min andra alvedon och den vägrar släppa. Kanske väderspänningar? men halsont och något snorig är jag.
Kidsen uppför sig relativt bra. Vi har varit iväg en sväng på Willys och handlat kvällens middag, hamburgare i pitabröd, lite fredagsmys och frukost till helgen.
Jag har målat hyllplan och konsoller samt garderobsväggarna, inte klar än.
Ska visa hur snyggt det blev sen när det är klart.
Kidsen har stängt in sig på Jamie´s rum, bådar inte gott. Måste gå och checka läget.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0