Snoooooze

Imorse snooozade jag, 05.25 drog jag mig till. bussen går 05.58. Hann t om ta fram kläder åt barnen samt ytterkläder och extra kläder som skulle med till förskolan.
Timmarna går sååå snabbt på jobb, iallafall när man jobbar dag. Vilket jag har gjort dem senaste dagarna och kommer att göra dem kommande dagar också.
A kom och hämtade mig efter jobb så körde vi och hämtade kidsen och sen för att handla lite på Willys.
A och barnen har ätit mannagrynsgröt och jag ska käka lite mackor med gott pålägg tänkte jag, jag gör det väldigt sällan så det är lite lyx när man köper hem ett gott pålägg tycker jag.
Jag önskar verkligen att jag hade mer tid att blogga men det är sommar och jag jobbar mycket och all ledig tid går åt kidsen just nu. Inga bilder blir det heller då det är A som är hemma med dem. Jag påminner honom att ta mycket foto sen när han har semester med dem så jag har något kul att visa!
Annars flyer allt på som vanligt här hemma, Julia tar efter sin bror i allt han gör och även hon har börjat säga Bomma!! = Dumma!!
Hon är den mest fantastiska lilla flicka jag mött på!
Jamie är fortsatt duktig och han är fortfarande i en mindre rolig trotsålder, men den är hanterbar! =)
Imorrn blir det jobb! 06.45-15.15 för den som vill veta haha.
Vi hörs vänner!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0