Det var på tiden...

Var på en liten lunchdejt med Jenni, Viggo och Love idag. Käkade på BK och kollade i affärer. Jamie och Julia var mer vilda än tama. Jag hade bara vagn till Julia och det fick jag ångra. Jamie var överallt och ingenstans och hörseln hade han glömt hemma.
Vart inne på Stadium och fick köpt vars ett par sneakers till kidsen. Jenni som tipsade.
Blev ett par supergröna till Jamie av märket WARP och ett par lila till Julia av märket race marine. Körde på starka klara fäger för jag är så trött på svarta och vita skor...mer färg! Ska köpa ett par Rosa till Jamie också tänkte jag.
99:- st. Som hittat.
Tjejen på Stadium hjälpte till att mäta kidsens fötter och det visade sig att Julia skulle ha strl 24!!! i dessa skorna och att Jamie skulle ha 25. Stört!!! Kan ju såklart hända att Race Marin är små i storlekarna men Julias fot var 13,6 cm. Jamies var 14, ?. Det är alltså bevisat att Julia faktiskt har stora fötter, jag har nämligen alltid tyckt det. Hur som haver så är det inte konstigt att hon klagar när man sätter på skor i strl 22 dem måste ju sitta tajt som attans.
Kidsen innan vi gick iväg. Julia är klädd i kläder från kappAhl som hennes farmor köpt, riktigt tufft. Koftan kommer från H&M och är sååå söt. Skorna är converse.
Jamie är klädd i KappAhl han med. Jeansen är sjukt slitna och söndriga men funkar än. Skorna även dem converse.
Jamie inviger sin Jacka från Po.p. Den är så jäkla snygg!
Jamie och Viggo inne på Coop forum.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0