Börjar få fint här hemma

Hyllan ovanför skänken har jag och A byggt och målat, jag gillar den skarpt! inte den snyggaste men ack så personlig och precis vad vi var ute efter just där.
Klädseln på soffan är nytvättad och ser näääästan ut som ny igen haha.
Visst börjar det se lite mer hemtrevligt ut?!
Garderoberna i vårt sovrum som A har snickrat ihop. Min stora Handy Manny haha.
Jag har målat kanterna på gipsskivorna resten ska rollas så dem blir helt vita.
Jag skulle gärna visa hur innhållet ser ut men just nu är det liiiiiite kaos i min garderob, det pågår rensning.
Ja ni förstår poängen. välsigt bra och praktsika garderober som inte kostade mycket att bygga!
Puss

Kommentarer
Postat av: Anna

Superfint!

2011-07-04 @ 12:12:01
URL: http://familjenc.blogg.se/
Postat av: Mad

Så fint!

Jag vill måla om alla våra möbler vita..

Orkar man det tror du?

2011-07-04 @ 13:42:48
URL: http://mamamad.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0