Bildååårr

Hej hej vänner!
Allt bra?!
Jag jobbar och sliter som vanligt.
A tömde sin Ajjfån på bilder så ni ska få se några av dem..
Bilder från tidigt i våras, se så mycket mindre Julia ser ut..idag är hon en riktig liten tjej!
Snygg jag var i mörkt hår, kanske snart dags att färga det?
Kidsen inne på Malmborgs..
Någongång i Mars månad på lekplatsen..
Första grillningen i Mars med M&M...
Uppvisning på förskolan...
Hänger med Pappa på¨ranchen
Smått och gott!
5 veckor kvar på jobb sen börjar skolan, ska bli riktigt kul att gå tillbaka till skolan!
Längtar efter praktiken på sjukan..
Återkommer när jag har roligare saker att skriva..som te x imorrn. Då fyller A år. Han fick veta igår att jag har ordnat barnvakt och att han ska få en liten sörprajjs imorrnkväll. Mer vet han inte.. =)
Ha en fin dag..
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0