Uvi?

åååh hade lite känningar igår, drack ett glas vatten med 2 c-vitanminbrus tabletter som läkaren tipsade mig om. Det blev genast bättre. Nu känns det igen så jag sitter här med ett glas C-vitamin och ska dricka upp. Så jäkla äckligt. Hoppas det hjälper. Orkar inte behandlas med antibiotika IGEN för Urinvängsinfektion. boooooooring.

Morgonen började 07.15 för Jamies del..han var skitsur av någon anledning. Men vi låg kvar i sängen och kollade på Bolibompa. Julia vaknade 08.10 och fick välling. Nu busar kidzen på rummet och det tjivas bara lite grann än så länge.

Idag funderar jag på att dra med kidzen till stan en snabbis men undrar verkligen om jag pallar. Ingen som vill passa ett stycke barn 2 timmar? =)

Vi hörs lejter alligator.
Puss

Kommentarer
Postat av: jenni

Pallar du ta hit dem här så passar jag dem gärna:-)

2011-01-04 @ 09:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0