Prenumerationer

Så här är det, jag började prenumerera på VI Föräldrar tidniningen förra året som skulle ta slut förra månaden. Jag tänkte inte att man skulle säga upp den. Sen fick man ett erbjudande från Tidningskungen.se att få gratis prenumeration på valfri tidning om man skrev om det på bloggen vilket jag gjorde och jag valde tidningen MAMA.
I julklapp fick jag samma prenumeration på tidningen MAMA av A hahah.

Jag och Jenni bestämde (efetrsom honr åkar ha två prenumerationer på Vi Föräldrar) att hon skulle få min Mama och jag hennes Vi föräldrar. Klockrent!

Men så dök plötsligt en Vi Föräldrar tidning ner i min brevlåda idag!...Gaaah.
Nu sitter jag med 2 MAMA och snart 2 Vi föräldrar hahaha.
Men somsagt Jenni ska få min ena Mama och imorrn ska jag söga upp min Vi föräldrar.

Dagens I-landsproblem. I know!!!



Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0