Ni vill kanske inte veta...MEN

VARNING!!!..LÄS INTE OM NI ÄR ÄCKELMAGARE


Jag har spenderat stora delar av natten på toaletten inatt och nu på morgonen. Inte för att kräkas utan ..ja ni vet..andra hållet liksom.

Jag får inte i mig något...det börjar bli väldigt jobbigt måste jag säga.

Vägde mig imorse och det tickar ner...49,8.
åt en banan inatt...den kom ut...åt en banan nu på morgonen...den fick heller inte stanna länge.

Försöker dricka mycket då det som kommer ut faktiskt liknar kiss..så tunnt är det...

A ligger helt utslagen i feber och gissa om barnen var struliga inatt.
Det betyder att familjen Mårtensson inte alls är speciellt pigga och glada idag. Fy!


Vi vill bli friska nu..TACK!



Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0