Mitt 2010

Januari

 
 
Julia är 3 månader och Bumbostolen är en favorit, hon kräks och kräks och kräks.
Jamie är en duktig storebror så duktig att han får en stor säng!

I övrigt har vi bestämt att vi ska gifta oss samtidigt som Julia döps och att våra föräldrar och släkt inte ska få veta det i förväg. En överasskning helt enkelt!

Februari:

 
 

Julia är 4 månader och kräks men hon vänder sig från rygg till mage och från mage till rygg.
Jamie är inne i en riktigt fantasivärld och leker väldigt duktigt för sig själv.
Inbjudningskorten till Dop/Bröllop skickas ut. Klänningar provas och den på bilden tänkte jag först ha som brudklänning men ångrade mig så den fick bli festklänningen efter vigseln.


Mars:



 
Vi gifter oss den 20 Mars 2010 och vår Julia Meja Emilia får sitt namn.

April:




Jamie fyller 2 år!!! vår stora kille.

Maj:


Julia har sina första Pippilotter!

Juni:


Jamie börjar med potträning!


Min Lillebror Sunny tar studenten.

Juli:


Vi reser till Stockholm för 5 dagars semester i Norrtälje. Mitt i skogen i Anki och Pers fina stugor.
Vi åker båt och hoppar studsmatta och käkar grillat nästan var dag!

Jamie är helt blöjfri om dagarna (med några olyckor då och då)

Barnen får en liten kusin vid namn Theo.

Augusti:


Jamie övernattar hos sin Gudfar!

Julia reser sig mot ALLT!

Morfar fyller 60 år!

Jamie blir helt blöjfri dag och natt. 2 år och 4 månader. Duktig kille!

September:


Jag fyller 24 år, A överaskar mig med en sörprajjsfest!!

Oktober:




Vår Lilla Julia fyller 1 år och vi inser att tiden bara rinner iväg. Hon var ju precis Bebis.
Julia tar sina första steg när hon är 1 år och precis 2 veckor gammal.

November:


Barnen får ännu en liten kusin. Denna gången är det A´s syster som får en liten Tilda.


December:

Vi bestämmer oss för att flytta till större och får en 4:A i Limhamn som vi flyttar till i i Mars.


Barnen går Lucia. Julai gör en bra debut på scenen och är med i sångerna!



Vi firar julafton ett par ggr och vi får en massa fina julklappar!


Vi firar Nyår och välkomnar  år 2011 med öppna armar!
Detta är VÅRT år...

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0