Min dröm

Måste bara berätta vad jag drömde om inatt!
Hahahah.... lova att inte skratta haha.

Jag fick nämligen till det med Gordon Ramsey. Vi var såååå kära i varann och jag sov över i hans sjukt coola penthous. På morgonen när jag vaknar så hör jag bebisskrik och Gordon säger att det är hans son som har vaknat och att jag får skynda mig ut för snart vaknar nog hans fru!!

Jag hann inte försvinna så jag gömde mig i en städskrubb när frugan kom in i sovrummet. Sen lyckades jag gömma mig i badrummet tills frun skulle in och då sa Ramsey till mig att nu skulle ha  berätta för henne för det var mig han ville vara med!
HAHAHAHA

Riktigt skum dröm och nä jag har inga fantasier om Gordon Ramsey men jag gillar hans tv-program. Nu gör han ju Masterchef som går på 3:an och det är bra!

SÅ nu vet ni det ;)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0