Magkatarr

Hej hej!
Dåligt med blogging just nu men det tar mycket tid att studera och har två små samtidigt får inte hemmet förfalla eller vänner och familj försvinna + flytt. Detta har medfört en enormt stress för mig och det visar sig genom magkatarr. Men men..jag är snart back on track om jag känner mig själv.

Äntligen har jag lite datortid. Mycket studerande nu inför fredagens redovisning och inlämningsuppgifter.

Det är bra med barnen i övrigt, Julia blev superduper überledsen när jag lämnade henne på dagis idag. Första gången hon reagerar så starkt på lämningen. Jamie är duktig och klarar sig utan nappen. Men han sover fortfarande med den. Han snackar som bara den!! jätteduktig.

Vi flyttar om 1 ¨månad nästan så exakt så det är dags att börja packa...trist men skönt att samtidigt få lite utrensning här hemma.

Idag visar vågen helt fantastiska siffor och det jag väger idag har jag inte vägt på 4 år!! alltså när jag träffade A. Sen gick jag upp 1-2 sambokilon och har stått på 51-52 tills jag blev gravid med Jamie.
Och vet ni...jag har på mig XS jeans!



Dags för mer plugg!
Skriver mer ikväll!

Puss

Kommentarer
Postat av: jenni

Oj, du får va rädd om dig, tänk att skolan precis börjat, det kommer inte bli lättare direkt;-)



Skönt att Jamies tal kommer igång på "riktigt" och det är ju absolut lättare när inte nappen sitter i vägen;-) Först tänkte jag Shit redan slutat med napp, hade på något sätt fått för mig att han skulle bli två nu, men han blir ju snart tre stora killen. Vi får väl träffas snart så man får se sina syskonkids, det är ju länge sen nu;-) Krama och pussa sötnosarna från Moster!!!

2011-01-18 @ 11:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0