Krrråkka!

A sa ordet kråka imorse och Julia härmade ordentligt och ordagrant... Krrråååkka!
Sötast alltså!

Godmorgong föresten...
sovit gott?
Jag är död...asså svinigt trött trots att jag somnade innan 00 igår..men men. Har haft ihållande HÅLL på vänster sida uppe i revbenen sen igår eftermiddag och vet inte varför eller hur jag ska göra för att få bort det. Tips?
Vad kan det vara?...för det kan ju nte vara håll ahahah.

Barnen är klädda för en dag på förskolan. Jag är såååååå hungrig.
Har ingen frukost hemma..jo en banan så den kommer jag trycka i mig såfort jag får chansen.

Nä nu har inte jag tid att sitta här längre.

Ha en lovely day..
Puss!


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej!

Jag har precis börjat blogga på blogg.se eftersom zoomin ska läggas ner.. Undrar bara: Hur lyckas du med att göra såna fina bilder på dina barn högst upp på sidan? Vill gärna göra bloggen lite mer personlig..

2011-01-20 @ 13:48:20
URL: http://familjenc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0