Kom igen!!

Klockan går så jääävla sakta idag. SAAAAKTA!
Jag plockar undan och barnen stökar till...inte lite heller och så går det runt.

Jag är så less idag.
Rastlös.
Smutsig hahah.

Ser framemot imorrn! Maja ska bjuda på födelsedagsmiddag och det kommer bli hur trevligt som helst som vanligt. Ja, så slutar A 14.00 imorrn. Tjooohejj!!
Barnen är lediga hela denna veckan också förutom fredag och jag ångrar att jag höll dem hemma så länge. Dem har ju skittråkigt här hemma. Trångt och jävligt. Ute är grått, trist och blött.

Nu ska jag inte klaga mer. Nu ska jag ta hand om tvätten... Yeeay! KUL.

En ny dag imorrn ;)
Puss

Kommentarer
Postat av: Maja

Hahaha är du smutsig? Det lät ju faktiskt jätteroligt :D

Vi ses imorgon! Weee!

Puss!

2011-01-04 @ 18:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0