Hårfunderingar

Riktigt sugen på att göra något åt mitt hår.
Nu är färgen på håret en salig blandning och det ser bara trist ut. Fult tillochmed.
Jag är väldigt sugen på att göra håret ljust (IGEN).
Men håret då? ska jag fortsätta på det korta? för nu är det tråklängd. Eller ska jag låta det växa till långt?

i vilket fall som helst så måste håret tunnas ut rejält för det är svampvarning på frillan nu.
What to do?!


Va sajjår ni? ..inte såhär gult då alltså.

Får fundera vidare på det som så mycket annat.

Puss

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej gumman! Jag vill oxå fixa mitt hår. Men har samma problem vet inte om jag ska låta håret växa lr klippa av det igen och om jag ska bli brunett lr slinga det... det är så svårt att bestämma sig. Du vi måste träffas snart. Vi har ju lite saker till kidzen. ha de fint. kramar

2011-01-13 @ 20:14:59
URL: http://malinshi.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej gumman! Jag vill oxå fixa mitt hår. Men har samma problem vet inte om jag ska låta håret växa lr klippa av det igen och om jag ska bli brunett lr slinga det... det är så svårt att bestämma sig. Du vi måste träffas snart. Vi har ju lite saker till kidzen. ha de fint. kramar

2011-01-13 @ 20:15:52
URL: http://malinshi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0