Happy New Yeaaaaaar...happy new year!


Först iväg på nyårsoutfit span i stan. Hittade dock inget att ha på mig men hittade en superfin jeansklänning för 70 spänn som jag kommer glänsa i i sommar! ;)


Min outfit på nog världens bästa bild hahah. assnygga pumps från Din Sko, Lack/läder leggings från H&M, lånat linne från Malin MQ, Kavaj H&M.


En liten cider under tiden man gör sig iordning är ju ett måste ;)


Jamie väljer skor till sin outfit och lånar mina en stund.


I hissen  hahaha.


Mimmi har dukat fint!


Värdparet Mimmi (Vincent i magen) och Jimmy


Mamma och Julia


Malin och Jamie´s flickvän Kaylee.


Alla barnen. Kaylee, Milton, Julia, Jamie.


Mimmi hade bakat två cheesecakes. Frozen cheescakes. Mumsigt!


Sebbe, Jag och Jimmy.


Nyårspussen. André har på sitt ett diadem om ni undrar haha.


Jag försökte fota alla 3 samtidigt...det gick sådär.


...nu så...(sorry Mimmi..hahha)


Såhär glad blir jag när champagnen kommer fram!



Välkommen 2011!
Du är efterlängtad.
Nu ser vi framåt mot ljusare tider, vår, sommar, flytt..det SKA bli ett bra år detta!

Middagen igår var helt ljuvlig. Goa vänner, snälla barn och god mat. Gott att dricka och spänning och förväntan.
Julia somnade gott runt 19.30 tiden. Och sov sig igenom ALLT och då låg hon i deras utbyggnad som ännu inte är helt klart och helt isolerat än. Dock var det härliga 17 grader där ute. Hon sov som en stock. Jamie somnade även han runt 21.30(?) tiden och sov till tolvslaget. Han vaknade och fick kolla på raketerna ett tag.

Klockan 01.30 packade i´vi ihopa och tackade förr oss. Underbara Mimmi körde oss hem!
Bilen satt fast i snön så det tog ett tag innan vi kom iväg men iväg kom vi haha.
När vi kom hem deckade barnen lika snabbt igen och jag och A somnade lika fort för att vakna 8.30 och ligga och dra sig till 9.30. Pigga och glada! (skönt)
Vi promenderade bort till Ica Maxi och köpte god frukost.

Idag blir slappedag delux och städdag deluxe..Blä.
Julen ska ut.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0