Brio Spin

Godkväll!
Vet att jag bloggar dåligt nu men sjukdomarna håller i sig här hemma. Min förkylning har satt sig ordentligt i luftrören och halsen är inte alls kry. Hes som en kråka och jag t om tappade rösten ett tag idag.

Vi skulle gått på kalas iförmiddags men ringde och frågade ifall dem ville ha familjen sjukdom fär hemma och såklart inte haahh. Istället lämnade vi av kidzen hos farmor och farfar. Vi skulle bara iväg en snabbis och kolla vagnar och liknande men det blev 4 timmar!!!...

Vi var i alla barnvagsnaffärer och kände och klämde och jag var riktigt velig.
Vi var inställda på en scooter och A ville ha den svarta celebration. Men så fick vi syn på Brio Spin och jag bara ääääääälskar snurrhjul!
Hade det inte varit för att scootern har 4 fasta hjul så hade vi köpt emmaljungan vilket vi faktistk var nära på att göra men stoppade köpet när hon var iväg och skulel hämta på lagret.

Brio spinen är väldigt lättkörd och io m jag kommer ha Jamie bredvid mig och hålla hand så behöver jag kunna manöverera vagnen med en hand..alltså är det enda alternativet snurrhjul. Och vi ville ha en liten sulky och ja..Bri SPin helt enkelt.

Det trodde vi nog aldrig..vi har haft någon sorts hatkärlek till den =).

Vi tänkte först ta en helt svart för den fanns på lagret men A tyckte vi skulle ta den med lite rosa i.
Sagt och gjort...vi beställde den och den skulle troligen komma på fredag.



Det vita chassit är riktigt coolt. Dessutom är detta den nya modellen och den är betydligt bättre byggd än 10:an. Mycket mer ombonad och robust.
Färgen har vi inte sett in real life men på bilden i affären visade att den skulle vara med bubbelgumrosa så denna bilden är nog rätt missvisande. Men de gör inget om det visar sig att det är denna färgen istället.

Hoppas vi blir nöjda!

Nu är det lördagsmys.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Malin

haha du är för söt. Ytterligare en vagn på listan. hoppas ni har denna längre än 3 månader. Själv håller man sig till bugaboon. Men börjar bli lite trångt för henne att sitta i den nu. Så vi får väll oxå gå på vagnjakt snart. kram

2011-01-29 @ 22:21:56
URL: http://malinshi.blogg.se/
Postat av: Cicci - Mamma till lilla J

vad kul att ni hittade en ny bra vagn! SOm jag längtar att få hem våran ;o)



Pappa T är har för mig föreslagit den där brion men jag har tyckt med en snabbitt att den sett så plastig ut.. men jag tror det är de täckta julen som gör det, synvilla.. jag har ju aldrig vart framme och känt och klämt på dom! men dom är säkert jättefina och bra om man ger dem ett öga! jag är så fast vid emmaljunga, i love them!



Men väldigt fina färgkombinationer på den där!!

2011-01-29 @ 23:54:37
URL: http://ceciliahansen.blogg.se/
Postat av: Cicci - Mamma till lilla J

vad kul att ni hittade en ny bra vagn! SOm jag längtar att få hem våran ;o)



Pappa T är har för mig föreslagit den där brion men jag har tyckt med en snabbitt att den sett så plastig ut.. men jag tror det är de täckta julen som gör det, synvilla.. jag har ju aldrig vart framme och känt och klämt på dom! men dom är säkert jättefina och bra om man ger dem ett öga! jag är så fast vid emmaljunga, i love them!



Men väldigt fina färgkombinationer på den där!!

2011-01-29 @ 23:54:40
URL: http://ceciliahansen.blogg.se/
Postat av: Stina

heej! Och tack för kommentaren i mitt inlägg om Malmö BB.. Har helt glömt att svara! :(

Det blir Malmö för vår del, helt klart!



Jasså ny vagn, kul! Har läst att du har haft måånga vagnar! :) Har du haft en Brio Sing? Den har vi iaf köpt! Blir nog bra..

Kram

2011-01-30 @ 09:28:10
URL: http://stinolino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0