Bok FIXAD

Min förre klasskompis har ju alla böcker som jag behöver till skolan så jag fick köpa hennes. Perfa!
Ska träffa henne och fika en snabbis imorrn och få träffa hennes Viggo. Superkul.
Sen kommer A och hämtar upp mig och så åker vi och skriver kontrakt på lägenheten och sen viadre till sjukhuset. A ska träffa en kirurg och disskutera hans navelbråck.

Sen är edt plugg som gäller hela kvällen imorrn...fy det är mycket att göra och det är surt att inte kunna disskutera med övriga gruppen men men det blir nog bra!



Så här glad är jag för det.
Fan jag önskar att jag ahde haft boken idag så jag hade sluppit sitta med skiten imorrnkväll... men men. Det får gå helt enkelt.

Godnatt på er!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0