Bajsblöjan från HELL nr 2!

Jävlar i havet vad Julia kan skita rent ut sagt.

Hon får hörntänder nu och dem har precis spruckit igenom och hon är grinig och äter jättedåligt och bajsar floder av (ursäkta) RINNANDE bajs.

Det luktar illa också!

Man är verkligen förälder om man skriver om bajsblöjor på bloggen men jag måste få dela med mig hahahahah.

Nu sover hon i allafall... efter en härlig dusch!



...och vet ni vaaaad?!
Vi tog bort sovstunden på dagis för Jamie och han klarar det galant! Han är inte grinig på dagis och inte grinig när han kommer hem och det bästa av allt...han somnar I TID!...samtidigt som Julia, ja nu! inget bråk eller tjaffs. Perfekt!




Nä nu ska jag ta mig ett glas Pepsi Max, det är jag värd efter det blöjbytet!!

Pusss

Kommentarer
Postat av: jenni

Ja dessa bajsblöjor............ Love har som tur är inget besvär med tandsprickningen, men jag har faaaaaaaaaaaan besvär med 7-8 bajsblöjor per dag!!! Måtte tänderna snart var ute de som ska. Dyrt blir det oxå med alla dessa blöjbyte och våtservetter ska vi inte snacka om hahaha ;-) PUSS!!

2011-01-19 @ 19:07:17
Postat av: nathalie

NAUW, söta dom är :)

2011-01-19 @ 19:14:11
URL: http://loveparade.devote.se
Postat av: Malin

Naw tur att det inte brukar vara så alltid. :) Så duktig lill killen är. Vi har lyckats lägga kaylee i tid i 2 dagar nu. Fan vad skönt det är. Äntligen lite mys tid i soffan med sebbe. Ska vi sticka och träna imorgon? Behöver veta tid så att jag vakna och hinner lämna K på dagis. kram

2011-01-19 @ 21:08:14
URL: http://malinshi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0