3:e Januari 2011

Godmorgon.
Vi är precis uppstigna, Julia börjar vakna nu.
Vi ska göra oss iordning för att sen åka iväg till min skola och ordna lite saker, jag och kidzen. A jobbar.

Igår fyllde Maja 25 år så vi mötte upp M&M på Espresso house ute i VH och fikade ute i vintersolen...sååå skönt!
Senare på dagen kom Johan och Sandra med deras små vilddjur Elias och Oliver. Jamie och Julia fick varsin julklapp coh jag har dåligt samvete över att vi inte hade något till dem. Julia fick också en försenad födelsedagspresent. Ett par jeans som jag suktat efter till Julia innan. Klockrent!

Nu vaknade Julia...dags att byta blöja.

Puss

Kommentarer
Postat av: jenni

På tal om julklappar, så finns kvitto ifall Julia och Jamie redan hade det som de fick av av Kusinerna Fredriksson;-)

2011-01-03 @ 10:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0