12:e Januari...

...startar min första kurs och den kursen heter MÄNK (förkortning Människan socialt och kulturellt). En intressant kurs tycker jag. Fick även veta att min APU ligger under höstterminen. Trist! hade önskat att den skulle göras nu under vårterminen.

Ingen som har ett extrajobb/sommarjobb till mig?! ;).

Jag hade med mig båda kidzen till mötet på skolan imorse...shit vad dem höllt på. Jag nästan skämdes hahah. Sånt liv för dem aldrig annars.. men men rektorn stördes inte iallafall som tur var.
Jag sket i ståbrädan idag..det skulle jag inte har gjort hahaha. Eller det gick jättebra men allting tar så mycket längre tid när Jamie ska gå själv. Han var superduktig iallafall...Svinkallt var det....jag längtar så sjukligt efter våren nu!

Nu ska jag göra annat..
Ha det bra!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0